DARMOWA DOSTAWA OD 800 zł   |  

INFOLINIA SKLEPU INTERNETOWEGO (Pon-Pt 8:00-16:00)12 261 00 10  |  INFO WÓZKI/FOTELIKI 797 995 283, 797 995 285   |   E-MAIL poczta@entliczek.pl
Facebook

Reklamacja i gwarancja

Reklamacja i gwarancja


Sprzedawane przez nas towary objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji oraz czas jej trwania zapisane są w karcie gwarancyjnej dostarczonej wraz z towarem.

Sklep Entliczek jako sprzedawca zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta jest odpowiedzialny za niezgodność towaru z umową przez okres 2 lat od zakupu.

Jeżeli stwierdzicie Państwo, że kupiony w naszym sklepie produkt jest wadliwy, to zgodnie z aktualnymi przepisami możecie skorzystać Państwo z uprawnień gwarancyjnych reklamując produkt bezpośrednio w serwisach producenta lub dystrybutora bądź też skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi od sprzedawcy wadliwego towaru (zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, na wszystkie produkty kupione w naszym sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi – czyli wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu)

Niestety nawet towary najlepszych marek czasami się psują.

JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT KUPIONY W NASZYM SKLEPIE ONLINE???

1. Skontaktuj się naszą infolinią i opowiedz lub opisz krótko w mailu stwierdzone usterki lub wady produktu.

2. Nasz konsultant postara się pomóc zdiagnozować przyczynę usterki i jeśli to będzie możliwe pomoc w rozwiązaniu problemu (czasami wystarczy wymienić jakiś drobny element, który możemy do Państwa wysłać)

3. Jeżeli usterka jest trudna do usunięcia w prosty sposób, konieczne będzie dostarczenie produktu do serwisu producenta lub do naszego magazynu. Nasz konsultant wskaże najlepsze i najszybsze rozwiązanie.

4. Przed wysłaniem reklamowanego produktu pobierz z naszej strony formularz reklamacyjny (ściągnij formularz) a następnie wydrukuj go i dokładnie wypełnij szczegółowo opisując usterkę

5. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem oraz kopią dowodu zakupu na adres serwisu gwaranta lub na adres do naszego serwisu z dopiskiem „REKLAMACJA Entliczek.pl”

*Uwaga - produkty wysyłane do serwisu musza być czyste oraz odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie. W przypadku nie zachowania w/w zaleceń serwis może odmówić rozpatrzenia lub uznania zasadności reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W terminie do 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego towaru zostaniesz poinformowany o sposobie rozpatrzenia roszczenia z tytułu rękojmi lub gwarancji.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

Uwaga – w celu skrócenia czasu rozpatrywania reklamacji zalecamy reklamowanie produktów objętych gwarancją bezpośrednio w serwisie producenta. Adresy serwisów znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do towaru oraz na stronie producenta