DARMOWA DOSTAWA OD 800 zł   |  

INFOLINIA SKLEPU INTERNETOWEGO (Pon-Pt 8:00-16:00)12 261 00 10  |  INFO WÓZKI/FOTELIKI 797 995 283, 797 995 285   |   E-MAIL poczta@entliczek.pl
Facebook

Wysyłka i dostawa

Wysyłka i dostawa


Formy i koszty dostawy:

KURIER DPD - PRZEDPŁATA

15zł 
Po wpłacie na konto lub przez system płatności.

Przy zamówieniach powyżej 800 zł brutto przesyłka gratis.
Przesyłki ubezpieczone standardowe do 30 kg

DPD
KURIER DPD - POBRANIE

20zł 
Za pobraniem.

Przy zamówieniach powyżej 800 zł brutto koszt przesyłki 5zł.
Przesyłki ubezpieczone standardowe do 30 kg

KURIER DPD - WYSYŁKA ZA GRANICĘ

W przypadku zamówienia z opcją wysyłki zagranicznej koszty wysyłki są określane indywidualnie dla poszczególnych zamówień w zależności od kraju docelowego, wagi przesyłki.
W przypadku zamówień zagranicznych akceptujemy płatności w postaci przelewu na konto lub za pośrednictwem systemu PayU

Paczkomat InPost

14zł 
Po wpłacie na konto lub przez system płatności.

Maksymalne wymiary przesyłki - 41 x 38 x 64 cm
Waga - do 25 kg
Przy zamówieniach powyżej 800 zł brutto przesyłka gratis.

Inpost
ODBIÓR OSOBISTY

Magazyn Centralny, ul.Wyki 5, 31-223 Kraków
Wejście z ulicy Pachońskiego od strony Lidla

Godziny odbioru: 8:30 - 15:30
od Poniedziałku do Piątku

Odbior

UWAGA:

  • Powyższe ceny nie obowiązują w przypadku wysyłki mebli i towarów ponadgabarytowych
  • Paczkomaty InPost - maksymalny wymiar paczki to - 41 x 38 x 64 cm; maksymalna waga paczki do 25kg
  • DPD - maksymalna waga jednej paczki do 31kg; maksymalna długość: 175 cm (najdłuższy bok) ; maksymalne wymiary paczki (liczone jako suma długości + szerokości + wysokości opakowania) nie mogą przekroczyć 300 cm
  • Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy:

    Jaką formę dostawy mam wybrać?

    Ze względu na szybkość dostawy zamówienia najlepszą opcją jest Kurier DPD lub poprzez Paczkomaty InPost. Ta druga opcja choć bardzo wygodna, nie jest jednak jeszcze dostępna w mniejszych miejscowościach (tu możesz sprawdzić dostępność usługi Paczkomaty w Twojej okolicy - Znajdź Paczkomat)

    Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak oczywiście – po przygotowaniu Twojego zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Tobą (telefon, e-mail) Nasz Magazyn znajduje się w Krakowie, przy ul.Wyki 5, wejście od strony Lidla. Jest czynny od Poniedziałku do Piątku w godz. 8:30 - 15:30

    Czy wysyłacie towary o dużych wymiarach?

    Tak, wszystkie towary o dużych gabarytach np. wózki, foteliki, huśtawki, materace czy meble z uwagi na duże wymiary oraz bezpieczeństwo przesyłki dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem kuriera (DPD) Oczywiście możliwy jest również odbiór osobisty. System informatyczny sklepu jest tak skonstruowany, że przy zamówieniu tego typu towarów pozwoli zaznaczyć odpowiednią opcję dostawy Zamówienia. 

    W przypadku zamówienia większej ilości produktów o dużych wymiarach istnieje możliwość wysłania zamówienia na paletach

    W przypadku przekroczenia limitów opakowania lub wagi nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu uzgodnienia i dopasowania właściwej opcji wysyłki.

    W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

    Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Zalecamy podanie adresu dostawy w miejscu w którym zamawiający jest dostępny najczęściej np. na adres zakładu pracy jeśli to możliwe.

    Paczkomaty InPost działają przez 7 dni tygodnia 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu - paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

    Czy zostanę poinformowany przez kuriera o terminie doręczenia przesyłki?

    W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

    W przypadku Paczkomatów InPost – na numer telefonu który podałeś przy zamówieniu zostanie wysłany SMS o możliwości odbioru przesyłki wraz z kodem do skrytki. 

    UWAGA – aby uniknąć problemów z dostawą nie zapomnij sprawdzić poprawności swojego numeru telefonu przy składaniu zamówienia

    Jak szybko realizujecie zamówienia?

    Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia Zamówienia 

    Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 14.00, wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. 

    Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. 

    Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

    Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

    Najprościej i najszybciej można sprawdzić status przesyłki na stronie DPD Polska klikając link Zlokalizuj przesyłkę i wpisując w białym okienku po prawej stronie numer przesyłki ( numer taki znajdziecie Państwo w treści maila wysłanego przez sklep Entliczek z potwierdzeniem nadania paczki)

    Można również skontaktować się z infolinią kuriera DPD Polska. pod numerem tel. 22 577 55 55 lub 801 400 373 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00) i podać numer przesyłki. 

    Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 12 261 0000 (w godz. 08:00 - 16:00) – nasz pracownik pomoże Ci wyjaśnić przyczynę opóźnienia przesyłki

    UWAGA! Zawsze prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem.

    W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu, prosimy o sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta. Zalecamy wykonanie kilku zdjęć uszkodzonej przesyłki.

    Protokół taki jest niezbędny w celu uznania zasadności uszkodzenia lub braku towaru w przesyłce!!!