DARMOWA DOSTAWA OD 800 zł   |  

INFOLINIA SKLEPU INTERNETOWEGO (Pon-Pt 8:00-16:00)12 261 00 10  |  INFO WÓZKI/FOTELIKI 797 995 283, 797 995 285   |   E-MAIL poczta@entliczek.pl
Facebook

Zwrot towaru

Zwrot towaru


Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku Klient może bez podawania jakiejkolwiek przyczyny odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedającym w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając odpowiednie oświadczenie na piśmie. Wypełnione pisemne oświadczenie w formie papierowej należy wysłać na adres siedziby Sprzedającego:

EP INVEST sp. z o.o. 31-416 Kraków, ul.Dobrego Pasterza 122a lub formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej sklepu poczta@entliczek.pl

- Informujemy, że zgodnie z w/w ustawą w przypadku odstąpienia od umowy zostaną Państwu zwrócone koszty poniesione przy zakupie zwracanego towaru a więc jego cena oraz koszt jego dostarczenia (jeżeli taki był naliczony), z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz Sklep.

UWAGA - Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem !!!

- Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od daty odstąpienia przez Klienta od umowy. Sprzedający informuje, ze zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

- Klient zobowiązany jest do niezwłocznego (najpóźniej jednak w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy) odesłania towaru.

Uwaga - koszt odesłania do Sprzedającego zwracanego towaru ponosi Klient.
W celu odesłania towarów wielkogabarytowych radzimy skorzystać z usług naszego kuriera.

- Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionej rzeczy. Oznacza to, że w przypadku odesłania towaru w stanie pogorszonym lub nie nadającym się do ponownej sprzedaży (widoczne uszkodzenia towaru lub jego opakowania) Sprzedawca ma prawo pomniejszyć kwotę z tytułu zwrotu towaru do jego aktualnej (pogorszonej) wartości.

Zwroty towarów w sklepach stacjonarnych ENTLICZEK

Szanowni Klienci,

Informujemy, że zgodnie z nowymi przepisami prawa konsumenckiego obowiązującymi od 25.12.2014r. sklepy stacjonarne nie mają obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru !!! (link).

Powyższe przepisy obowiązują również w naszych sklepach stacjonarnych „ENTLICZEK”. Wychodząc jednak naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów sklepy nasze akceptują zwroty większości zakupionych u nas towarów ( z wyjątkiem bielizny dla kobiet w ciąży oraz towarów sprowadzanych pod indywidualne zamówienie klienta)

Zwroty towarów są akceptowane na podstawie oryginału paragonu w terminie 10 dni od daty zakupu, jednak wyłącznie pod warunkiem, że zwracane produkty nie noszą śladów użytkowania i posiadają oryginalne opakowania umożliwiające ich dalszą odsprzedaż.